Bästa och roligaste busringningarna, lura dina polare! Vi har buset! Vi har rösten! Du styr allt med telefonen - busenkelt! Ring 0939-202 12 06 (Comviq kontantkort ring 0939-440 40 25)! Pris 9,90/minut.

VANLIGA FRÅGOR

Vad händer om jag inte kommer fram?

Om din kompis inte svarar, du kommer till en röstbrevlåda eller om det är upptaget så blir det ju inget roligt bus. Då kan du trycka # för att avsluta och gå tillbaka och pröva ett annat telefonnummer att busa med.

Även om du inte kommer fram kommer ditt samtal att kosta pengar. Vi kan inte ansvara för om dina kompisar svarar eller inte kan inte ta emot reklamerade samtal av detta skäl.

Vad kostar det att ringa?

Samtalet kostar 9,90 kr/min. Ett bus kan ta allt från 2-5 minuter att genomgöra beroende på hur duktig du är på att busa med dina kompisar och hur länge ni talar efteråt. Om du ringer från en mobil tillkommer operatörens samtalstaxa.

Varför kunde de inte höra någonting?

Tjänsten ringer upp dina kompisar på det vanliga telefoninätet. Ibland kan det vara så att din kompis har dålig mottagning eller att det uppstår andra fel i operatörernas nät och samtalskopplingar som gör att samtalet inte funderar, precis som med alla anta telefonisamtal. Tyvärr är detta inte någonting vi kan påverka, utan prova att ringa igenom och hoppas att det går bättre.

Kan mottagaren av busringningen få reda på att jag busat?

Ja, mottagaren kan kontakta oss och få reda på vilket telefonnummer som ringt och busat. Under själva buset ser däremot mottagaren inte vem som busar. Har den som busar hemligt telefonnummer går det inte att ta reda på vem som busat.

Hur behandlar ni mina personuppgifter?

Vi månar om att du ska känna dig trygg och vi värnar alltid om din integritet när vi hanterar dina personuppgifter.

Den 25 maj 2018 börjar den nya dataskyddsförordningen GDPR (General Data Protection Regulation) att gälla i hela EU. GDPR ersätter den svenska Personuppgiftslagen PUL. I och med det kommer skyddet av dina personuppgifter att stärkas ännu mer. Vi har därför tagit fram en ny integritetspolicy för att du ska känna dig trygg med hur vi lagrar och använder dina personuppgifter.

I din kontakt med Phony/Icuri lämnar du viss information till oss. Vi behandlar personuppgifter så som telefonnummer i samband med att du till ringer ett bus.

Dina uppgifter delas inte med några andra företag. När du ringer lagras ditt telefonnummer för att vi ska kunna leverera phonytjänsten till dig och kunna ta emot reklamationer om samtalet om det skulle uppstå något problem. Din operatör registrerar även samtalet för fakturering i sina system för att kunna fakturera samtalet.

Vi behandlar aldrig dina personuppgifter under en längre tid än vad som är tillåtet. Du har också flera rättigheter enligt GDPR, bland annat att då information om vilka av dina personuppgifter som vi behandlar och att kontrollera att de är korrekta.

Vi ser till att brandväggar och antivirusprogram är uppdaterade för att skydda dina uppgifter, allt för att du ska känna dig trygg.

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har några frågor.

Skratta åt och med dina polare